<$BlogRSDURL$>

2004-04-24

Denne kronik fra Politiken kan næppe kaldes en nyhed, da jeg har haft den liggende på mit natbord i 1½ år.

Khalid Hassan gennemgår (ikke uden humor), hvorfor integration ikke hænger sammen med en bogstavtro fortolkning af Koranen. Da jeg i sin tid læste den, fik jeg lyst til at følge op med "Kristne, tag jer sammen", men jeg fik aldrig selv taget mig sammen. Ak, ja :-)

Politiken har ikke længere kroniken liggende online, men den er spejlet her. Jeg står ikke inde for dette site, men læs endelig Hassans kronik. Iøvrigt mangler det sidste afsnit af Hassans kronik, så det kommer her: "PS: Hvis det eventuelt er for hårdt at forkaste hele Koranen sådan lige på én gang, så hold for Guds skyld fast i vers 7-30 og 64-4, der forbyder både mandlig og kvindelig omskæring".



This page is powered by Blogger. Isn't yours?